zondag 16 oktober 2011

Tuinsetje?

Vanmorgen had ik mijn schoonzus aan de foon en ze vroeg of ik zin had om mee te gaan om te kijken naar een lantaarn voor in de tuin bij mama. Tuurlijk, dat vind ik leuk!

Daar aangekomen, bleken de lantaarns die op de site stonden, alleen te koop zijn in de webwinkel. Ma balen, en Esther balen. Maar goed, we waren er toch en natuurlijk is rond deze tijd het tuinmeubilair vreselijk afgeprijsd.
Mama is even flink los gegaan, hahahaha: een lounge-set, bestaande uit een 2,5 zitsbankje, een dubbele loveseat, 2 fauteuils en een vierkante salontafel. Nu is dit nét genoeg om 1 hoek van het terras te vullen, dus ze vond het nodig om óók nog even een 'diner' te kopen: een lange tafel met 6 stoelen.

Maar ja, door die kooplust werd ik natuurlijk aangestoken en heb Jörgen gebeld om te overleggen wat we zouden doen. Hij is ook maar naar het tuincentrum gekomen en ook wij hebben een tafel met 4 stoelen gekocht, in de strakke stijl van onze tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten