zaterdag 8 oktober 2011

Dagje regen...

We hadden besloten thuis te blijven vandaag... Wat een RAMP!!

Ik kon mijn draai niet vinden: wilde naar buiten, maar het regende gigantisch. Dan maar leren... kon de draai daar weer niet in vinden, had een rusteloos gevoel in mijn lijf en wilde weer naar buiten. Grrrrrr!

Op een gegeven moment scheen toch even het zonnetje, dus Jörgen zegt: kom we gaan wandelen. Ik trek vol enthousiasme m'n schoenen aan, we lopen naar de auto, rijden het dorp uit... Ja, hoor... Regen!
En niet te zuinig ook :(
We hebben toch een wandeling gemaakt in het natuurgebied, maar dat bleek geen succes. Ik vind regen verschrikkelijk... nat, koud, bah! En dat liet ik iets teveel merken naar Jörgen zijn zin, dus die was zwaar teleurgesteld dat ik het gewoon niet naar mijn zin kon hebben vandaag.

Uiteindelijk zijn we naar huis gegaan, warme douche genomen en toen knapte ik wat op. We zijn toch nog heerlijk uit eten geweest, en dat was werkelijk super! Jörgen had een tournedos met uien-chutney en een rode portsaus en ik had een verrassingsmenu gekozen.
Vooraf kreeg ik warme brie met een geroosterde boterham, maar wel zo opgemaakt dat het een smaaksensatie was. Heel bijzonder dat men dat van brie kan maken.
Als hoofdgerecht kreeg ik een stukje herten- en een stukje zwijnenbiefstuk. Errug lekker!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten