dinsdag 10 januari 2012

Happy Newyear!!

Beetje laat, maar niet minder gemeend: Allemaal een super 2012 gewenst!!!

Hier gaat het inmiddels weer wat beter, hoewel ik nog niet geheel de oude ben. Ik merk aan mezelf dat ik snel geirriteerd ben, en het ook moeilijk kan laten zakken... Niet alleen ikzelf heb er last van, mijn omgeving des te meer... Jorgen natuurlijk, maar die weet inmiddels wel een beetje hoe hij er mee om moet gaan, maar mijn klanten merken het ook... en die kennen me natuurlijk niet! Pfffff das best lastig! Heb gelukkig met mijn teamleider afgesproken dat ik de telefoon uit mag zetten als ik voel dat het fout gaat. Ik heb er zojuist

Goeie voornemens... normaal neem ik ze niet, want vaak zijn ze binnen 2 weken alweer vergeten. Maar dit jaar heb ik er wel een paar:
1. Rondom de 60 kilo komen en blijven (tenzij ik zwanger raak natuurlijk!!)
2. Meer foto's maken, uitvinden wat ik er allemaal mee kan
3. Mijn scrapcollectie uitzoeken en weer lekker gaan scrappen
4. Een digitaal foto-jaarboek van 2011 maken
5. Lief zijn voor mijn omgeving
6. Lief zijn voor mezelf (oeh... dit is moeilijk!!)

De enige waar ik op dit moment actief mee bezig ben, is puntje 1... in een weekje tijd, ben ik inmiddels 7 pond kwijt, dus het gaat de goede kant op.

IVF-nieuws: Gisteren de eerste controle gehad, en ik heb 7 mooie eieren zitten. Ook nog een stuk of 6 kleintjes er omheen, dus donderdag nog een keer terug om te kijken of die kleintjes ook nog mee gaan doen. Ik verwacht dus zaterdag of zondag de punctie. Daarna ben ik heerlijk een week vrij, om lekker rustig aan te doen. Kan ik goed puntje 3 van mijn goeie voornemens proberen op te pakken :)

Tot de voglende keer!!

1 opmerking:

  1. klinkt als een goeddoordacht begin van 2012!
    We gaan duimen!dikke knuf de Burgjes

    BeantwoordenVerwijderen