donderdag 19 januari 2012

Goed bezig :)

Afgelopen maandag was de laatste controle in het ziekenhuis en de punctie is voor vandaag gepland!
Gelukkig kreeg ik een lief sms-je van mijn teamleidster, dat het misschien een optie was om de maandag toch met iemand te ruilen, dan kon ik mijn stagedag op dinsdag ook wel verzetten en dan zou ik toch een week na de punctie vrij zijn! THANX!!! Het ruilen is dankzij mijn buuffie Linda gelukkig gelukt (echt 100 maal dank!!) en de stagedag is verzet naar 14 februari.

Om zo weinig mogelijk pijn te hebben bij de punctie, moet ik van te voren een zaldiar innemen. Nu neem ik er graag 2 van te voren, met de minimale tijd ertussen, dat is 6 uur. Ik wil de 2e om 11 uur, dus ik moest er vanmorgen heul vroeg uit om om 5 uur mijn zaldiar te nemen. Straks om 11 uur nog één, om 12 m'n diazepam en dan gaan we rijden richting ziekenhuis. Ik zal het ziekenhuis dus heerlijk inzwalken, haha

Gisteren waren Jorgen en ik allebei vrij, en we wilden graag de computerkamer opruimen. Ware het niet dat je elkaar dan best wel in de weg gaat zitten, dus Jorg is op zolder achter het schot aan de slag gegaan.
Hij heeft daar dozen leeggemaakt en inhoud weggegooid, van spullen die al sinds we hier wonen achter dat schot staan. Met andere woorden: weg ermee!
Ikzelf ben op gaan ruimen in de computerkamer, heb alle boeken op marktplaats gegooid, en ben bezig geweest met mijn bureau zodanig ingericht krijgen, dat ik ook weer es kan gaan scrappen, jippie!!

Voor vandaag en morgen zal er weinig uit mijn handen komen, na de punctie voel ik me vaak niet zo heel lekker. Ik zal me dit keer wel houden aan rust, en niet zoals de vorige keer de volgende dag 15 km gaan fietsen, haha

Vanaf hier wil ik graag iedereen ook even oprecht bedanken voor de interesse en het vragen hoe het met me/ons gaat. Dank jullie wel!!

xxx

3 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte vandaag.
    Wij zijn in gedachte met jullie.

    Pa Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai saampjes, hopen dat het meevalt voor je. We zullen duimen. heel veel geluk, liefs Martineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi meissie.... hebbie erg lopen zwalken in het ziekenhuis??? Ik hoop dat het allemaal is meegevallen. Ook ik ga als een gek zitten duimen. Hou je taai en je rust!!
    Liefs
    Mamoeke

    BeantwoordenVerwijderen