woensdag 6 maart 2013

Het is zo ver...

Hey allemaal,

Doordat ik weinig te vertellen had, heb ik een tijd niet geblogd.
Maar nu hebben we zeker iets te vertellen! We zijn sinds vorige week pleegpapa- en mama geworden van een kereltje van 4,5 jaar oud.
Helaas kunnen we weinig over hem vertellen op het internet, omdat het een geheime plaatsing is. Zijn omgeving mag even niet weten waar hij verblijft, om veiligheidsredenen.
Dat is ook de reden waarom wij zijn naam en herkomst niet zullen vermelden, maar ook geen (herkenbare) foto's zullen plaatsen. Wij hopen op jullie begrip en medewerking...

Wel kan ik natuurlijk verhalen hier op de site kwijt over hem: het is -ondanks alles- een vrolijk, enthousiast en leergierig kereltje, die helaas ook snel boos wordt en vanuit zijn tenen reageert. We proberen hem op een rustige manier te leren dat hij minder heftig moet reageren... Want och, och, dat is voor ons wel heel lastig om mee om te gaan.

Vanmorgen bij het ontbijt zei hij dat hij heel de dag heel lief voor ons gaat zijn. Ben benieuwd, haha

xx

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd!!!! wat een mooi bericht..
    kan me voorstellen dat het lastig is maar ik denk dat het wel goedkomt :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen