woensdag 17 oktober 2012

Adventswap en andere leuke dingen!

Jaaaaaaaa, ik doe voor het eerst in mijn leven mee aan een swap (soort ruilbeurs) en dan meteen een hele grote, namelijk de adventswap. Je wordt aan één persoon gematcht, en dan maak je 24 kleine cadeautjes voor elkaar, die vanaf 1 december elke dag één uitgepakt mogen worden.
Ik ben aan Daniëlle gelinkt en gelukkig denken we redelijk hetzelfde: het hoeft niet állemaal zelfgemaakt te zijn, mag best nuttig zijn (dus weggeefcadeautjes voor anderen) en we verwachten geen hoogstandjes van elkaar!

Ik ben van de week al begonnen met het allereerste cadeautje, maar omdat ik deze techniek nooit eerder heb gedaan, duurt het wat langer. Gisteravond ben ik es goed aan de slag gegaan, en heb meteen twee cadeautjes gemaakt. En om Daniëlle lekker nieuwsgierig te maken, heb ik hier twee sneakpreviews!



De andere leuke dingen: ik ben iets moois voor mijn schoonzus haar verjaardag aan het maken, heb een leuke opdracht gekregen van dinnetje Joyce om te maken en ben samen met dinnetje Marjo weer een trouwalbum aan het maken voor iemand anders. Ook zijn Jörg en ik ons aan het verheugen op een korte vakantie naar Tenerife!

Ook maak ik tegenwoordig mijn eigen zuurdesembrood, en vandaag is het voor het eerst écht goed gelukt, EIN-DE-LIJK werd het brood hoger dan m'n bakblik!! De broden staan nu af te koelen, dus morgen maar even proeven hoe ze smaken!!

Voor nu genoeg gekletst, ik ga lekker mijn bedje opzoeken en nog even lezen in 50 tinten donkerder... yum yum!

3 opmerkingen:

  1. Leuk om je sneaks te zien.... en fijn dat jullie op 1 lijn zitten. dat gaat helemaal goed komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi leuk die sneakpreviews! ik denk dat ik er volgend jaar ook aan mee ga doen dan hoop ik mee tijd te hebben haha!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik ben officieel erg nieuwsgierig :P

    BeantwoordenVerwijderen