woensdag 29 augustus 2012

Oefening....

baart kunst!! Met de onderstaande digi-stamp van Saturated Canary ben ik dus 4 uur (!) bezig geweest, hahaha

Ik heb "Booby Love" ingekleurd met distress-ink:
Huid: Tattered Rose
Shirt: Victorian Velvet
Broek: Faded Jeans
Haar: Vintage Photo en Tea Dye
Lippen en Pink Ribbon: Worn Lipstick
Roos: Barn Door en Vintage Photo
Ogen: Faded Jeans
Blaadje: Peeled Paint

Vervaagde rand om de stamp: Victorian Velvet

Ik heb wat kleine details aangestipt met Glimmer Mist door mijn penseeltje er doorheen te halen.

 Zo, nu door naar de volgende :)

2 opmerkingen:

  1. wow.......... en dat moet ik nog gaan leren lol! mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanx meid! Dit is mijn eerste 'mooie' resultaat, want ik heb al talloze afdrukjes uitgeprobeerd die in de prullenbak zijn beland, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen