vrijdag 30 september 2011

De punctie

Vandaag is de punctie geweest... dit keer mocht ik mijn eigen pijnstillers (Zaldiar) samen met een diazepammetje innemen, in plaats van de injectie die je krijgt in het ziekenhuis. De punctie wordt dan ook nog es uitgevoerd door ons 'dreamteam' (favo gyn én favo verpleegkundige) en verliep gelukkig een heel stuk beter dan de vorige 2 keren. Ze hebben tot mijn teleurstelling maar 6 eitjes gescoord... volgens Corina de verpleegkundige zegt minder eitjes vaak wel dat de kwaliteit net iets beter is dan als je er 13 hebt. Nadat ik weer een beetje tot m'n positieven ben gekomen, vertrekken we naar huis. Maar eigenlijk voel ik me prima, dus we rijden naar Breda en hebben de McDonalds onveilig gemaakt ;-) De rest van de dag heb ik een beetje op de bank gelummeld. De pijn viel gelukkig mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten